wtorek, 10 stycznia 2012

metamorfoza 2



PATI12800


 Przed : nie mam nic do zarzucenia, gdyż nie kombinowałaś i nie masz zbyt dużo 
części garderoby na sobie :D
Po : jestem zadowolona, wydaję mi się, że ty również będzie :)
Miałam całkiem inny zestaw przygotowany, ale niestety nie znalazłam odpowiednich dodatków
a w tamtej stylizacji były konieczne .


 Przed : taka landrusiowa trochę :D radzę zmienić kolor brwi , bo raczej nie pasuje .

Po : pasuje do stylizacji , makijaż było BARDZO RÓWNO zrobiony, aż byłam zdziwiona , że tak
prosto zrobiłam ale niestety LUXE zniszczyło efekt, a raczej kryształki :D
jest tylko pomalowana górna linia rzęs , kreska jest zrobiona na całej górze
i na połowie dolnej zewnętrznej , różowy cień + luxe 
aa no i szminka czerwona :)
z włosami widać co zrobiłam :D




ZAPRASZAM ! 

~Kamila99001

1 komentarz:

  1. dziękuję za metamorfozę, mam nadzieję, że będę częściej kukać na blooga ;)

    OdpowiedzUsuń